Se on ohi

et uskalla kohdata edes itseäsi

miten uskaltaisit kohdata rakkauden

Sanot sanoja lyhyestä elämästä

en suostu kuuntelemaan

tuollaisia sanoja ei sano

se ihminen johon rakastuin

et ole enään hän

olet muuttunut pelkuriksi

Minä lähden kauas pois

olet menettänyt minut

Mutta tunnetko edes surua

en tiedä enkä enään halua kuulla

sydämeni sykkii sinulle vielä vuosia

mutta näin on parempi

koska et uskaltanut kohdata elämää

vaan elät pinnassa

syvälle missä on totuus

et koskaan katso

minut pakoti pois synkkyydestä valoon

mutta minä en voi pakottaa sinua

katsomaan syvälle totuutta silmiin

 

7.5.2009

Minä en voi taistella sellaisen puolesta mitä et edes näe. Minä en voi taistella koska sinä et edes elä. Luulet eläväsi kun menet ja juot itsesi humalaan tuhlaat rahasi viinaan ja uhkapeleihin, mutta se ei ole elämistä. Jos niin luulet et tiedä elämisestä mitään.

Minulla ei ole enään sanottavaa. Minä itken itkuni, uneksin vaikka viimeiseen uneen saakka sinusta. Mutten voi enään taistella meidän puolesta. Nyt on sinun vuorosi.