Viimeisen vuoden aikana olen kohdannut vaikean suhteen. Suhteen joka loppui vaikkei olisi pitänyt loppua. Olihan se tietenkin monimutkainen kiitos toisen osapuolen. Ja mm. nämä runot olen kirjoittanut tuon vuoden varrella. Nyt kun kaikki on ohi tuntuu että nämä runot pitää julkaista jotenkin muille ihmisille luettavaksi. Tuntuu näin että kipu ja kaipaus haihtuisi edes vähän pienemmäksi...

Kaikki runot on omia aikaan saannoksiani.

 

---------------------------------

En ole kivestä tehty

vaurio sielussa

hermotonta kikatusta

kyyneleet jossain hukassa

paha olo pysyy sisällä

 

Rakkaudesta kaikki alkoi

pelkoosi kaikki loppui

---------------------------------

 

Pelkään

että menet pois

 

itken valmiiksi

suolaiset kyyneleet

hukutan tunteeni

ja

kylmetän sydämeni

 

silti se sattuu

 

12.3.2008

---------------------------------

 

PAREMMIN?

Mietin

sitä toista

kun olit poissa

 

Mietin olisko

elämä toista

 

Tulit töistä

kaikkos toinen

pois mielestä

 

Alko silmät loistaa

hymy paistaa

 

Koska tajusin

mikään ei vois olla

paremmin

 

25.3.2008

---------------------------------

 

Itkin itseni illalla uneen

selkäsi takana

kysyit

onko jokin vialla

valehtelin

Maailmani

musta repeilee

päästät valoa sisään

minä en tiedä

siitä mitään

pelkään

Se on minulle

tuntematonta

jotain niin

uutta ja suurta

Olethan kärsivällinen?

Ymmärräthän?

 

Minä olen niin arpinen

[27.3.2008]

-------------------------------

 

Jalkojani palelee

TUNNEN!

Sydämeni revittiin

Tunteeni tapettiin

mutta

Tunnen taas kylmät jalkani

[6.6.2008]

------------------------------

 

PYYDÄN

Vaikka

nyt menet

lupaathan

joskus vielä palata

aika kuolee

mutta

rakkauteni ei

[8.6.2008]

--------------------------------

 

Liian monta vuotta

olen juossut pakoon

elämää

 

tänään kohtaan

sen silmästä silmään

 

mutta

 

onnistun

vain tukesi avulla

[23.6.2008]

------------------------------

 

Olet niin kylmä

ihan kuin silmies takan

ois iki jäätä

 

Se särkee mut sisältä

 

Tuntuu kuin

oisit mielummin

kaukana etäällä

[14.4.2008]

--------------------------------

 

Laiha tai paksu

oot silti

mun

oma raksu

 

Ulkokuoresta

välitä en lain

kunhan sisältä

oot tuollainen ain

[20.7.2008]

----------------------------------

 

Muistathan että pyydät luvan ensin minulta jos haluat mahdollisesti käyttää jotain kirjoituksistani.