Kohtasimme kaiken jälkeen

minä katsoin ohitsesi

kuin et olisi ollut siinä

Pyysit minua sinne

pehmeälle sohvalle

selvittämään asiamme

Ja minä muistan yhäkin

miltä tuntui istua viereesi

jälkeen pitkän ajan

Olisin vain halunnut

käpertyä kainaloosi

halata sinua

suudella pehmeitä huuliasi

Mutta en saanu

se olisi ollut typerää

näyttää

kuinka sinua vielä rakastinkaan

Minä muistan sen hetken

sen rakkauden

haikeana mietin sinua

ja rakkautta jonka palautit avaamattomana

Itken

Mutten voi jäädä tähän

kiitän hetkistä

muistoista haikeista

rakkaudesta jonka opin

hymyilen kaiken jälkeenkin

perus onnellisena

mutta toivon että kaikki olisi niin kuin ennenkin

Minä sinun vieressäsi

aivan kuten silloin

kun sinunkin silmäsi loistivat lämpöä...

 

- Minä annoin sinun halata minua, minä suutelin sinun pehmeitä huuliasi ja annoin sinun hymysi ja silmiesi sulattaa sydämeni. Ja muistan kuinka hyvältä se tuntui. En kadu sitä. Mutten halunnut sen päättyvänkään. Harmi mutta tosi asia, maailmassa heitetään rakkautta hukkaan...