On päiviä jolloin kaipaan pimeään

sillä kirkkaus sokaisee minut

etkä sinä ole enään oppaanani

tässä tuntemattomassa maailmassa

On päiviä jolloin haluan unohtaa

silti sydämeni tietää etten voi

mutta minä yritän kovasti

ja mahdollisuuteni kuolee pois

Tänä päivänä minä istun ja lepään

sillä taistelu vei minun voimani

Huomenna minä kävelen hänen luokseen

hän lohduttaa surun pois

mutta rakkaus on silti sisälläni

sinulla on silti avain sydämeeni

eikä elämä ole reilua.

 

Yksi syy minkä takia matkustit pois oli että sanoit että aikani loppuu, mutta et ymmärtänyt sen loppuvan joka tapauksessa. Minä en voi tehdä sitä ilman sinua ja toipumiseen voi mennä vuosia. Sitten voi olla jo myöhäistä. Aivan samoin kuin sanoit että niin voi käydä jos et mene pois ja menetkin vasta myöhemmin... lopputulos on sama teimme miten tahansa..

Ja nyt minä päätin etten enään odota vaan suljen kaiken sisälleni piiloon.